maandag 14 september 2015

Tien jarig Huwelijks jubileum Jeanne&Ad

Onlangs was mijn schoonmoeder 10 jaar getrouwd en omdat ze beide dit jaar 65 werden/worden gaven ze een feestje.
Voor het huwelijks jubileum heb ik weer een windlicht geetst.
Aan de ene kant hun namen met hartjes en trouwdatum en aan de andere kant zoveel mogelijk hun trouwkaart nagemaakt. Kreeg deze helaas niet getraceerd, dus moest zelf wat maken. Een krab (zij komt uit Bergen op Zoom) en een kruik (Hij komt uit Tilburg/Udenhout) en natuurlijk de trouwringen.
Voor in het windlicht ook nog een kaars, hierop met vinyl weer hun namen.



Dit keer maar de hulp ingeroepen van mijn man om de foto's te maken, mij lukt het nog steeds niet. Nu zie je alleen het geëtste als schaduw op het glas erachter :)


1 opmerking:

Els zei

Je laat me steeds weer verbazen met prachtige en persoonlijke creaties die je maakt. Deze is weer zo mooi en dat zal het bruidspaar ook vast mooi vinden.
Ja foto's maken blijft moeilijk maar deze zijn goed gelukt.
Fijne avond en groetjes, Els