woensdag 2 september 2015

Potje met beton look (Karina)

Ik zou nog het potje laten zien die ik thuis had gemaakt na de workshop met de beton look.
Dit keer had ik er ook bij geëtst. De kapsalon waar de ontvanger van dit potje voor werkt bestaat 5 jaar, dus zij had ook wel wat verdiend :)

Voor de 100 mag ik ook nog wat wegstrepen;
6. Touwtjes, 61. Lint, 67. Blaadjes (Onder de bloem), 68.Bedeltje, 78.Brads (in de bloem), 100. Silhouette (dames en jongensgezicht).

Helaas alles weer moeilijk te fotograferen, maar op het glas heb ik geëtst, een gezichten (Silhouette), naam, schaar, borstel, verfkam, kam





2 opmerkingen:

Muuske zei

Hoi Alexandra, jij hebt echt geen minuut stil gezeten. Wat een mooie creaties heb jij de laatste weken gemaakt.En ook nog zo verschillende creaties van kaart naar deurhanger en nu het glas bewerkt met beton.Stuk voor stuk mooie creaties.groetjes Margo.

Els zei

Een pracht creatie heb je voor Karina gemaakt en zo leuk met dat touwtje en bloementoef.
Ook de silhouetten kan je goed zien en glas is nu eenmaal moeilijk te fotograferen.
Ze is vast heel blij met dit persoonlijke cadeautje.
Groetjes, Els