vrijdag 25 juni 2010

Beterschaps tasje

Voor de vriendin van mijn schoonvader die geopereerd moest worden heb ik dit tasje gemaakt.
Erin zit nog zo'n vaas van de ikea. Het zijn net van die plastic tasjes, maar je kan het wegzetten als vaas. Altijd handig voor in het ziekenhuis. Hoef je tenminste niet op zoek naar een vaas.
Het model van een tasje heb ik bij iemand op een blog gezien, maar geen idee meer waar. Dat krijg je als je van blog naar blog gaat.


Gebruikte materialen; blauw, paars cardstock, design -K&Company-/Groene steel/Silhouette; bloemen, blaadjes, takjes/Stans; Shapeabilities -Floral Accent-, Tim Holtz -Alterations; Elegant Flourishes-, Creative Flowers -nr CL CF 06-/Stempels; Muis, Prescription, Magnolia, Hekje/Potloden/Distress ink/Bloemen/Splitpennen/Lint/Knoopje.

Deze bloem heb ik gemaakt naar aanleiding van deze tutorial. Ik heb alleen nog van een andere vorm drie bloemen bij gebruikt, want anders was het maar een klein bloempje voor bij zo'n steel.


8 opmerkingen:

marenmat zei

Wat toevallig, ik heb vorige week van dezelfde tutorial ook roosjes zitten maken, maar ik moet zeggen dat deze wel heeel erg mooi geworden is! Zeker ook met die steel en blaadjes. Echt prachtig!
Leuk ook die vaas (en handig iid!)

groetjes Marlies!

Dora zei

Die roosjes zijn erg leuk, heb m ook gemaakt, maar niet zo mooi als deze van jou, het tasje is een pracht!
Fijn weekend Alexandra!

Susan zei

Wat leuk zo'n tasje! En die bloem vind ik helemaal super!

Groetjes, Susan

Joke zei

Wat een leuk idee, zo'n bloemvaastasje en je bloem......wat een prachtexemplaar!

Succes nog met de verbouwing!

Unknown zei

Wat een lief tasje en die bloem is helemaal geweldig :D

Anoniem zei

Hi everyone, it's my first pay a quick visit at this site, and post is genuinely fruitful in favor of me, keep up posting these types of articles.

My blog post - hungarian hound

Anoniem zei

I'm gone to tell my little brother, that he should also pay a quick visit this web site on regular basis to take updated from hottest reports.

Here is my web-site - swiss ball exercises

Anoniem zei

I'm gone to convey my little brother, that he should also go to see this weblog on regular basis to get updated from most up-to-date news.

My web page ... surgery to stop snoring