vrijdag 11 juni 2010

Communie

Afgelopen zondag deed een nichtje van mij haar communie. Voor haar heb ik dit doosje en kaartje gemaakt. Hoe je het hartje kan vouwen van geld, heb ik via google opgezocht, filmpjes zat met dit onderwerp. De beschrijving van het doosje kan je vinden op het blog van Double Dutch.
Nu heeft mijn tante gevraagd of ik van de foto's een album wil maken. Dit ga ik natuurlijk wel doen. Het lijkt me wel heel moeilijk, want wat voor stijl doe je dan. Eerst maar met elkaar bespreken welke foto's ze er in wil en in wat voor formaat het boekje moet worden. Dan gaan we maar op zoek naar papier.


Gebruikte materialen: Roze cardstock/Dessign papier ?/Behang/Oud boek/Rubons/Kant/Vogeltje -Action-/Stempelafdruk Magnolia/Foam/Letter stansen: Chicken Noodle -Quickutz-/potloden/Stempel/Inkt


3 opmerkingen:

Dora zei

Ik vind het een wonderschoon preojectje geworden, erg mooi!

Renate zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

Groetjes,
Renate

marenmat zei

Wat een schattig doosje zeg! En wat leuk dat je het album mag maken ook. Ik ga even spieken hoe je dat hartje kunt vouwen, erg leuk zo in de kaart!