vrijdag 5 februari 2010

Geboortedoosje + kaart


Voor een collega die pas een zoontje heeft gekregen heb ik deze kaart en doosje gemaakt.
Het idee voor de kaart komt uit de Cardsonly nr 3, daar had Marga Bood uitnodigingen gemaakt. Ik vond het wel leuk voor een geboortekaartje.
Vond alleen de ruimte tussen de foto en de onderkant van de kaart wat kaal, maar wist niet goed wat ik daar dan moest doen. Toen gekozen voor zijn naam, was alleen al dat blauw en groen beu en wist niet goed wat voor kleur dan. Gekozen voor glitterembossingpoeder, alleen zie je het niet zo goed. Durfde geen derde poging te doen, want het waren houten letterstempels en je ziet dan niet waar je stempelt.

Gebruikte materialen voor de kaart:
Papier;blauw, groen cardstock/Embossingfolder -Swiss Dots-/Rubons/Splitpennen/Mikado stokje/Kraaltjes/Letterstempels/Embossingpoeder.

Het doosje.
Aan de binnenkant zit een gedichtje, vergeten een foto van te maken.



Gebruikte materialen: Doosje/Papier; blauw, groen cardstock/verf/lint -Xenos-/Knoopje -Xenos-/Cuttlebug; Foam, auto's -Trekpleister-, -Double Do-, letters en cijfers -Trekpleister-,Labels3, embossingfolder -Diamond plate-, -Stars-/photoframe ster -Creamotion-/Rubon -Quickutz baby theme kit.





5 opmerkingen:

Floortje zei

Prachtig geworden Alexandra! Wat een mooi kado voor je collega. Je opdracht voor de huwelijksmap is ook goed geslaagd zeg!
Groetjes, Floortje

Dora zei

Dat is me nog eens een cadeau, wat leuk en mooi. Daar is ze vast blij mee, erg lief van je!

Nicky zei

oh wat heb je een leuk kado gemaakt zeg, daar was ze vast erg blij en verrast mee!

Renate zei

Wat een mooie kaart en cadeau doos heb je gemaakt, daar zullen ze vast erg blij mee zijn. Altijd leuk om zoiets te geven.

Groetjes,
Renate

Unknown zei

Wat een super leuk cadeautje! Mag ik zeggen dat ik het wel heel knap van je vind dat je dit soort dingen kan maken voor andere mensen die een kindje krijgen. Ik zou me voor kunnen stellen dat je daar moeite mee hebt als je zelf heel graag een kindje wilt en er zo lang op moet wachten.
Ik hoop trouwens dat je vandaag leuke post gehad hebt of dat het anders morgen komt. Ik heb het later gepost dan gepland omdat mijn auto ineens vorige week naar de garage moest. Hij schakelde niet meer in zijn 1 en zijn 2, erg onhandig....