vrijdag 29 januari 2010

Opdracht Huwelijks jubileum

Een tijdje terug vroeg een collega aan mij of ik de voorkant van een map wilde scrappen. Ze wilde nl. een map aan haar ouders geven die 40 jaar getrouwd zijn. In die map kwamen allemaal stukjes van de gasten.
Ik voelde me natuurlijk zeer vereerd dat ik dat mocht doen, is eigenlijk mijn eerste opdracht. En ik kreeg er ook nog voor betaald. Dus dat was dubbel plezier, eerst het maken en er daarna ook nog geld voor krijgen.
Vond het wel een beetje moeilijk, want ik moest wel "plat"scrappen, anders paste het niet in de hoes van de map. En dat valt toch niet mee. Heel veel dingen die ik wilde gebruiken viel dus al af, zoals bloemen. Maar ben toch wel tevreden over het eindresultaat en mijn collega was er ook blij mee. Dus opdracht geslaagd.

Gebruikte materialen: Papier: Rebecca Sower designs -Victorian Beige-, oud boek/Vellum/Letters -Marjoleine-/Kant, gewonnen bij Dolls/Kant sticker -Xenos-/Crealies nr5/\stans hart -Trekpleister-/Sticker -Zeeman-/Pons; McGill -Pine-/ Inkt; distressink -Vintage Photo-/ Stempel; Klokjes

3 opmerkingen:

Dora zei

dat is zeker leuk, en het is ook nog eens heel mooi geworden!

Unknown zei

Heel erg leuk geworden en wat gaaf dat je hiervoor gevraagd bent.

Lenet zei

dat ziet er heel mooi uit.