vrijdag 8 januari 2010

Verjaardagskaart Angelique

Op de site van create4fun zag ik de beschrijving van deze kaart, ze noemen het geloof ik een Easel kaart, het was challenge nr 50.
Deze vond ik wel heel leuk en heb geprobeerd deze te maken. Het is een verjaardagskaart voor een vriendin.
De maten die ik gebruikt heb;
2 inch = 5,1 cm
4 inch = 10,2 cm
8 inch = 20,4 cm.




Gebruikte materialen:Papier; groen, rood cardstock, Design; My Minds Eye -Tres Jolie-/Bloemen/Stempelafdruk van Dora/Glitterlijm/Splitpennen/Stempel; It's a party, enjoy, kaarsjes,kader, hartelijk gefeliciteerd.



5 opmerkingen:

Unknown zei

Dat is zeker een leuk modelletje :D

Lenet zei

Heel leuk. je ziet hem regelamtig de laatste tijd. geweldig dat je die beschrijving erbij hebt gezet! Ik wilde hem ook nog maken en scheeld met weer een hoop gepuzzel

Dora zei

Ow Alexandra thnx echt waar, ik ben al tene tijdje op zoek naar deze beschrijving, je kaart is super overigens!
Fijn weekend!

Floortje zei

Wat een super leuk kaartje!
Groetjes, Floortje

Joke zei

Wat een enorm leuke kaart en wat een leuk patroon. Gaaf werk!

Groetjes,
Joke.