vrijdag 19 februari 2010

Swap

Pas op het forum van D&D meegedaan met een kaarten swap. De eis was om eens een kaart te maken die niet vierkant of een rechthoek was. Vond het wel moeilijk om een andere vorm te bedenken, maar uiteindelijk is het een wijnfles geworden. Het idee had ik al eens bij Create4fun blog gezien.
Van Lenet heb ik deze kaart gekregen, mooi he, vind het papier ook prachtig en dan die label, die springt er echt uit, heel mooi. Die strik ziet er ook perfect uit, geweldig.





Voor Ingen heb ik deze kaart gemaakt.


Gebruikte materialen: Kaart fles (plaatje van Create4fun door manlief omgezet voor de Silhouette)/Papier; cardstock wit, bruin, Creamotion -Stripes-/Aluminiumfolie/Embossingpoeder Ranger -Queens gold-/Stempels; Magnolia, hallo - Scrapbookmagazine-/Netstabilities; -Labels 4-, Shapeabilities, Crealies -Creative flowers nr5-/Stickerlint -Xenos-/ Pons; Martha Stewart -Scallop dot-/ Lint; bruin -Action-/Inkt bruin/Hotfix steentjes + bloem.



7 opmerkingen:

Lenet zei

Wow dank je wel voor het compliment. sorry dat hij wat laat was.
Ik vind je kaart voor ingen ook heel leuk geworden .

Dora zei

De kaart van lenet is super, en die van jouw is ook gaaf zeg. Ook weer zo'n leuk model, en enorm leuk dat je meedeed. Ik ben er nog eentje gestart kijk maar even.
Fijn weekend!

Nicky zei

oh wat heb je een mooie kaart van lenet gekregen! en je kaart voor ingen is ook errug leuk zeg! geslaagde swap was het!

Floortje zei

Wat een origineel model kaart, erg leuk! Jij bent ook verwend met zo'n mooie kaart van Lenet zeg.
Groetjes, Floortje

Cora zei

het is echt niet moeilijk hoor gewoon stap voor stap volgen wat ik je wijsmaak.. haha dan lukt het helemaal mijn mams heeft als proefkonijn gefungeerd en haar is het ook gelukt dus dan lukt het jou ook zeker!! ben benieuwd!!

Joke zei

Ai, die swap heb ik gemist, jammer.
Ik vind je wijnfleskaart erg leuk en ook je ontvangen kaart ziet er erg mooi uit.

Groetjes,
Joke.

Unknown zei

Jij hebt zelf ook een leuke kaart gekregen zeg! En die van jou staat hier nogsteeds op de tv te pronken. Robert wil eigenlijk zo'n hele platte tv dus ik riep al: waar moeten de mooie kaartjes dan staan LOL