vrijdag 16 oktober 2009

Kraam cadeau Teun

Voor een collega heb ik deze blik gescrapt. Weet niet of de foto's op het blog mogen (het duurt even voor ik haar weer spreek) dus heb ik de foto's wat bewerkt, zodat Teun niet meer herkenbaar is. Vind het eigenlijk geen gezicht, ben ook niet zo goed in bewerken. Zodra ik toestemming heb, zet ik wel de orginele foto's erop.

Het probleem van ronde objecten vind ik het plakken, wat voor materiaal en lijmsoort ik ook gebruik, het blijft nooit zitten.
Voor het papier en het lint/kant zelf had ik dubbelzijde tape gebruikt. Dit blijft aardig goed zitten. Maar de foto's, auto's en pijlen dus niet. Niet met het stickerapparaat, niet met dubbelzijdige tape en zelfs niet met die blauwe lijmstift 2 way glue.
Als je een tip heb, dan hoor ik het graag.





Gebruikte materialen: Blik (verpakking van een wekker). Stof. Kant. Papieren lint. Papier: Sassafras, wit cardstock. Silhouette; label. Cuttlebug; Chicken Noodle - Quickutz-, auto's. Rubber. Hoekpons. Splitpennen. Ster. Veiligheidsspeld. Pijlen van grungeboard -Tim Holtz-. Stempel giraf. Krimpie Dimpie.



3 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een leuk cadeau zeg! Enne....ik raad je Tacky Tape aan. Dat plakt echt super en gebruik ik altijd voor dit soort dingen. Het is o.a. te koop bij P&P, maar er zijn vast meer winkels die het verkopen.

Dora zei

Wat een mooi cadeau!
Ik krijg nu allemaal updates van je blog dus heb iets in te halen...weet niet waarom ik ze eerder niet kreeg.....

Anoniem zei

Niet zo creatief, kijk dan eens op www. risjebo. nl

Hier kun je allerlei leuke wenskaarten en kleine (kraam) cadeautjes kopen.