woensdag 3 juli 2019

Kleurles Thea Polychromos potloden Les 6 kwartaal 2

Kan eindelijk weer eens wat laten zien van de kleurlessen. Bij deze les gingen we een digitale stempel inkleuren met de polychromos potloden. Had niet de kleuren die in de les zijn gebruikt, dus wat andere kleurtjes gepakt. Alleen ging het papier wat ik wilde gebruiken om te kleuren niet door onze printer (te zwaar) dus mocht ik deze bij mijn mams uitprinten. Op de ene of andere manier pakte die printer ook niet helemaal het plaatje bij het kopiƫren, Dus ik dacht leg deze op de lichtbak en teken de rest bij met een fijne marker. Bleek het plaatje verschoven te zijn en had ik dus niet goed overgetrokken. De rest eromheen dan ook maar uitgeknipt
Om de tekening nog wat gewerkt met waterverf (tubes van de Action)


2 opmerkingen:

Annerieke zei

Hahaha, het ging niet helemaal soepel lees ik ;-). Maar dit is wel erg mooi geworden!

Els zei

Ach ja zo gaat dat soms met het tekenen dat de boel iets verschuift, maar je stempel is wel schitterend ingekleurd.
Groetjes, Els