zondag 14 juli 2019

Geslaagd

Dit jaar zijn mijn neefje, nichtje en een dochter van een vriendin geslaagd voor hun opleidingen. Voor ieder heb ik een flesje of een pot gepimpt. De pot gevuld met een cadeautje en koekjes. En de flesjes gevuld met geld en smarties. Op de foto met de flesjes staat het nog met een taalfout erin, maar gelukkig had lief het gezien en heb ik het kunnen veranderen voor ik het gaf, maar had geen zin om weer nieuwe foto's te maken Alles weer uitgesneden met de Silhouette.






2 opmerkingen:

Els zei

Wat een super leuke cadeautjes heb je weer gemaakt en dit keer voor je geslaagde neefje en nichtje en..
Ze zullen dit zeker erg leuk vinden.
Groetjes, Els

Annerieke zei

Wat een leuk en origineel idee om flessen en potten te pimpen als cadeau. Ik vind het er super leuk uitzien, dus....goed geslaagd, hihi.