maandag 9 juni 2014

Verjaardag Margot Vogelhuisje

Pas was mijn collega ook jarig en samen met de kids heb ik dit huisje bescrapt
De kinderen hebben het eerst geverfd en toen ben ik ermee aan de slag gegaan.
Aan 1 kant heb ik met de silhouette een tekst en wat vogels en hartjes uitgesneden met vinyl en voor de andere kant ben ik er met een doorzichtig opdrogende modeleercreme overheen gegaan met een template en heb ik met de silhouette en de sketchpennen een tekst gemaakt.



Gebruikte materialen; Houten huisje -Action- / Verf / Silhouette; Snijbestand home sweet home, vogels met hartjes, sketchpennen en label / Rose Vinyl -Silhouette- / papier / Modelleercreme -Action- / Stencil Chicken Wire -Dutch Doobadoo-

2 opmerkingen:

Muuske zei

Hoi Alexandra,Jij hebt met de kinderen goed geknutseld.Leuk het huisje.groetjes Margo.

Els zei

Wat een schattig leuk huisje hebben jullie gemaakt en wat een toepasselijke tekst staat erop.
Erg leuk!
Groetjes, Els