woensdag 31 augustus 2011

Verjaardagskaart Nicky

Hallo allemaal, via deze weg wil ik iedereen nog bedanken voor de ontvangen kaarten en de beterschapswensen. Iedere dag gaat het weer een stukje beter. Ga nu iedere dag zo een uurtje naar het werk. Bij thuiskomst ben ik wel moe, merk dat ik het allemaal weer een beetje moet opbouwen. Dus voorlopig nog maar even rustig aandoen.

Een tijdje terug was Nicky jarig en voor haar heb ik deze verjaardagskaart gemaakt.
De tutorial van deze kaart kun je vinden op het blog van WOJ.


Gebruikte materialen; Bruin cardstock / Design; Making Memories -Paper reverie Brun Antique- / Splitpennen / Stempelafdruk -Dora- / Distressink / Houten figuurtje / Strassteen / Kant / Embossingfolder -Script- / Ponsen; Vlinder, Martha Stewart -Doily lace- / Stansen; Labels 4 -Nestabilities-, Crealies Creative Shapes -CLCS11- / Stempels; Klok -Maya Road- / Perlen pen -401 donkerbruin-

4 opmerkingen:

Nicky zei

Jaaa keileuke kaart en ik heb m!!

Maar... wat heb ik gemist, ben je ziek??? Ik wist t niet meid. Beterschap in ieder geval!

marenmat zei

Mooi zo dat bruin met roze! Heel schattig. Heel veel sterkte met opknappen, lekker rustig aan en aan jezelf denken ;o)

groetjes Marlies.

Lenet zei

Mooi, ik vind dat altijd een pracht combinatie bruin/roze

Andrea zei

Wat een schattige kaart is het geworden. Leuke kleuren en de magnolia blijft altijd leuk om mee te werken.

Groetjes Andrea