vrijdag 12 augustus 2011

Luciferdoosjes

Een paar weken terug hadden we een cropdag. Iedereen mocht een luciferdoosje oppimpen en vullen met wat embelishments. Later op de dag werden de doosjes zo onderverdeeld. En wat had ik een geluk. Ik kreeg het doosje van Marga en wat was ik verwend zeg. Prachtige bedels zaten erin. Dank je wel.

Het doosje wat ik gemaakt heb.

Gebruikte materialen; Luciferdoos / Bruin cardstock / Maja Design -Life in the country- / Pons; Vlinder / Stans; Vlinder -Cheery Lynn design- / Kralenspriet / Bloemen / Hart Doily / Splitpen / Distressink / Stempelafdruk Magnolia -Martine-

Het doosje wat ik van Marga heb gekregen.

4 opmerkingen:

Lenet zei

prachtig zeg! je benet zeker verwend

Dora zei

dat was erg leuk het ruilen van de doosjes, en jij hebt een mooi doosje gemaakt en ook gekregen!

Andrea zei

Ik heb de lucifer doosjes voorbij zien gaan. ik vind het erg leuk gedaan. Dit bied mij ook wat ideetjes.
erg leuk
Groetjes Andrea

Ilonka zei

jaaaaaaa en dat doosje ging naar mij! hartstikke leuk alexandra! zitten leuke spulletjes in!