zondag 6 december 2009

Verjaardagskaart Marjolein

WEDSTIJD D&D

Ongelooflijk, ik heb gewonnen met de dino layout, gaaf he?
Zodra ik de prijs binnen heb zal ik het op foto zetten en laten zien wat ik gewonnen heb.
Maar nu terug naar de orde van de dag.

VERJAARDAGS KAART MARJOLEIN

Dit keer ben ik geinspireerd door Lenet. Ze had op haar blog ook een beschrijving gedaan hoe je zo'n kaart kunt maken, dat is dus heel erg fijn.
Het gat was eerst rond, maar ik kon in huis niets anders vinden wat paste op het ronde gat en was te lui om de silhouette aan te zetten en ik had ook net een nieuwe stans en die wilde ik eigenlijk ook wel gebruiken. Alleen heb ik het ovale binnenkant toch net iets te groot gehouden denk ik want hij draait niet helemaal rond. Maar voor een eerste keer vind ik het toch niet slecht, al zeg ik het zelf.

Gebruikte materialen: Papier; Jillibean soup -Miestrone-, wit cardstock/ bloemen/splitpennen/Joy Crafts -ovale stabs-/Pons -UpperCrest-/ stempel; Happy birthday, It's a party, cupcake./Kraaltjes

5 opmerkingen:

Unknown zei

Wat geweldig dat je gewonnen hebt met je Dino! Wat mij betreft ook helemaal verdient. En je kaart is ook helemaal leuk, prachtige kleuren combinatie dat bruin en lime.

Anoniem zei

hoi sandra

weer leuk wat je gedaan hebt

ik ben ook met ovale kaarten
bezig maar ik heb niet zo n foto toestel om het op de p c te zetten
ik leer telkens weer wel wat van jou hoor groetjes
buur

Lenet zei

Gaaf dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd !
En wat leuk dat je ook het draaikaartje gemaakt hebt, ik vind hem prachtig geworden.

Dora zei

Deze is erg leuk, en zeker een idee om te onthouden, enorm gefeliciteerd met de dino lo, helemaal terrecht echt een andere vorm!

Floortje zei

Wat leuk dat je gewonnen hebt! Het was dan ook een hele originele layout! Ook je kaartje is erg mooi geworden.
Groetjes, Floortje