woensdag 17 juli 2024

Geslaagd Melanie

Super trots op mijn nichtje, want ze is geslaagd voor de opleiding Social Work. Voor haar had ik dit kaartje gemaakt, (geïnspireerd door dit kaartje) voor de achtergrond verschillende stempels gebruikt. Het broekzakje is een stans van mijn mams. Verder verschillende stansjes gebruikt. Het luiaardje is een stempel van Lawn Fawn en heb ik gekleurd met de Copics. Aan de linkerkant nog een stukje washitape geplakt.
Had geprobeerd de waxzegel met 2 kleuren wax te doen, maar dit ging helaas finaal mis. Kreeg de wax eerst netjes in de tekst alleen, maar toen ik deze in de tweede kleur wax deed, kwam deze er niet mee uit. Verschillende keren geprobeerd, maar helaas geen succes. Misschien te lang gewacht voordat ik verder ging met de tweede kleur. Hopelijk komt het restje wax er ooit nog een keer uit. Dus deze waxzegel met maar 1 kleur en de tekst met een stift wat kleur gegeven.

 


1 opmerking:

Kitty zei

Een mooie prestatie van je nichtje.
Jammer dat het met de waxzegel niet lukte maar het is evengoed een hartstikke leuk kaartje geworden.