woensdag 6 maart 2019

Les 4 en 5 Thea

Ondertussen weer een paar lessen bij Thea gevolgd maar nog niet laten zien. Bij les 4 ging het om schaduwen. De materialen waarmee gewerkt werd heb ik niet, maar met wat verf en transparante gesso kom je ook wel ver, hihi. Al zijn bij mij de schaduwen niet echt goed naar voren gekomen. Als je naar het voorbeeld keek leek net of het papier zo gevouwen was.



Les 5 ging het om kleuren op kraft papier met potloden op oliebasis en/of wax-basis. Kraft papier heb ik wel, maar de potloden niet. De potloden van de action erbij gepakt en ik vind het niet tegenvallen moet ik zeggen Nog wel een witte poscapen gekocht voor de effecten in de sneeuw. Dat je in het wit ook nog wat kleurverloop hebt. En zo heb ik de eerste kerstkaart al bijna klaar voor dit jaar .

2 opmerkingen:

Els zei

Op de bovenste foto moest ik echt goed kijken of het gevouwen was hoor.
Mooie bijna kerstkaart heb je gemaakt. De poscapen gebruik ik ook vaak.
Groetjes, Els

Annerieke zei

Mooie technieken en leuke kaart Alexandra! Ook ik heb goed gekeken naar de bovenste foto en vind toch ook wel dat het net lijkt of het gevouwen is hoor. Maar zelf ben je waarschijnlijk kritischer ;-)?