woensdag 2 augustus 2023

Verjaardag Petra

Een tijdje terug had ik een te laat verjaardagskaartje nodig, ik wist nl niet dat de schoonzus van mijn schoonvader jarig was. Normaal stuur ik haar geen kaart, maar in de periode dat we met z'n allen zo met de zorg voor mijn schoonvader en zijn vrouw bezig waren, was zij zo attent om mij een kaart te sturen met mijn verjaardag. Dat vond ik zo lief. Dus ik wilde haar natuurlijk ook een kaart sturen.
Dit keer een achtergrond stans gebruikt, deze geplakt op een met drie tinten groene distress inkt gekleurde achtergrond. Eerst nog wat water gespetterd voordat de witte achtergrond er op ging. De cactus plant stempels ingekleurd met mijn Faber Polychromos potloden.
 

 

 

2 opmerkingen:

Els zei

Wat een super leuke kaart voor je schoonzus. Heel mooi met de Drie tinten groen.
Groetjes, Els

Kitty zei

Ben het helemaal met Els eens, superleuke kaart!