zondag 6 augustus 2023

Kerst Step card

Helaas is er dit jaar geen maandelijkse kerstkaart inspiratie bij Doe@ding, dus ik loop wat achter met de kerstkaarten. Maar christmas in July is een goed moment om wat kerstkaarten te maken. Zeker met het weer van de afgelopen periode. Ik heb genoeg inspiratie staan op mijn pinterestbord, dus daar een paar kaarten uitgezocht en deze gelift, maar dan met de materialen die ik heb. De eerste is een step card. Het model zelf met de Silhouette Cameo uitgesneden en verder verschillende stansen en stempels gebruikt.


 

1 opmerking:

Els zei

Een prachtige kerstkaart heb je in juli gemaakt. Nu jij het zo schrijft over maandelijkse kerstkaarten van Doe@ding was ik dat al helemaal vergeten, maar Pinterest heeft ook erg veel leuke kerstkaarten. Toevallig heb ik vorige week ook mijn eerste kerstkaart gemaakt.
Fijne dag en groetjes, Els