dinsdag 10 december 2019

Verjaardag Marjolijn

Pas geleden hadden we een verjaardag en ik had totaal geen inspiratie voor een kaart. Aangezien ze een leesboek wilde voor haar verjaardag had ik maar een boekenlegger gemaakt. Het is niet echt een versie voor een volwassene, maar ik vond die plaatjes zo lief en wilde er dan ook graag mee aan de slag. Eerst de achtergrond bewerkt met drie kleuren distress inkt. De plaatjes gekleurd met spectrum noir Illustrators. Had niet zo'n lange stans, dus deze in twee keer gestanst, waarbij je het randje net niet uitstanst zodat je de stans als het ware verlengd. De fuse gebruikt om de boekenlegger te maken met een insteekhoes. Nog wat kraaltjes en pailetjes erin om er een schudboekenlegger van te maken.

De kleuren van de luiaard; Binnen gezicht; TN1, TN3, Vacht; GB4, GB7, GB6, Ogen; GB5, GB8, Tenen; GB8. Worm; LG2, LG5, LG4, Strik; TB4, TB5

2 opmerkingen:

Els zei

Ik vind het super leuk gemaakt Alexandra.

Annerieke zei

Hartstikke leuk Alexandra! Grappig is de (boeken)wurm. De Fuse, heb ik ook, maar al langer dan een jaar geleden gebruikt. Daar moet ik toch echt binnenkort ook weer eens mee aan de gang.