maandag 23 december 2019

Kerstkaart nr 8

Voor Kerstkaart nr 8. heb ik oude en wat nieuwere materialen gebruikt. Het designpapier had ik al heel lang liggen Verder ook wat stansjes gebruikt die ik ook al heel lang niet meer gebruikt had zoals de accordion fold flower. Had ook nog wat chipboard swirls liggen en die eindelijk ook weer eens gebruikt. Deze zijn bewerkt met de glimmermist die ook al jaren in de kast staan. Zo zie je maar, wie wat bewaart heeft wat Verschillende stansen van sterren gebruikt en wat niet zo oud is, is de stans van het zakje. Alles weer een sneeuwlaagje met gesso gegeven en de label nog bewerkt met enamel embossingpoeder. Staat ook al jaren in de kast :)


2 opmerkingen:

Els zei

Een super leuke kerstkaart in zo'n zak met een label.

Annerieke zei

Leuk is dat zo'n zakje, mooi uitgewerkt! Je vroeg naar de stempelset, ik heb geen verpakking meer, ik denk dat het een set van Craft Emotions is, maar zeker weten doe ik het niet. Ik vind Nederlandse teksten ook handig.