zondag 5 mei 2019

Kleurles Thea Alcholmarkers

Even iets anders als Art Specialy, want ik ben eigenlijk best wel trots op het eindresultaat van deze digi. Het is ingekleurd met de spectrum noir illustrator alcohol markers. Dit na een kleur-les van Thea. Zij deed dit alleen met de copics. Die heb ik niet. Het was even zoeken naar de kleuren die leken op de kleuren die zij in de les gebruikte. Achteraf had ik 1 huidskleur moeten veranderen voor een andere want het gezicht werd daardoor iets te oranje. De streep aan de rechterkant kreeg ik ook niet mooi weggewerkt, maar verder ben ik zeer tevreden over het eindresultaat. Was ook de eerste keer dat ik meer als drie kleuren gebruikte voor de huidskleur. Zijn nog wel meer verbeterpuntjes, maar voor de eerste keer zo'n grote plaat ben ik best tevreden  


2 opmerkingen:

Annerieke zei

Jeetje Alexandra, wat heb je dit super mooi ingekleurd! Ik doe het je echt niet na hoor.

Els zei

een pracht kaart en wat heb je deze kaart prachtig ingekleurd
De eronder is is ook zo leuk met de keluren en de stempeltjes.
De tekst-stempel komt er ook mooi uit springen. Ook de kaart met liquitex is mooi gemaakt, net als de art Specialy label en de embos label.
Ik ben even met vakantie geweest en jij hebt zoveel moois gemaakt. Super!
Groetjes, Els