zaterdag 23 februari 2019

Valentijn

Natuurlijk had ik voor mijn lief ook een valentijnskaart gemaakt. Alleen de schuifkaart deed niet wat ik wilde, hihi. Als je de kaart opendoet moeten de egels naar elkaar toeschuiven. Eerst had ik ze te laag opgeplakt, toen weer te hoog, na de derde keer gaf ik het op. Eigenlijk zijn de egeltjes ook te klein, waardoor ze steeds voor de frame komen ipv er achter blijven. Ach ja is weer een goede leerles. De stempels weer ingekleurd met de spectrum noir alcohol markers, verder aan de slag geweest met de distress oxide inks en templates en de pot met hartjes bewerkt met nuvo chrystal glaze.



2 opmerkingen:

Els zei

Wat een super lieve kaart heb je voor je lief gemaakt en volgens mij is dit een moeilijk modelletje. Ik heb wel eens een filmpje ervan gezien.
Groetjes, Els

Annerieke zei

Wat een geweldig leuke kaart Alexandra! Leuke details heb je verwerkt. Lijkt me een ingewikkeld techniek, de egeltjes zijn schattig zeg.