maandag 29 september 2014

Fantasialand, deel 1

Op het forum was 1 van de opdrachten om een layout te maken met uitsluitend cirkels.
Heb nog genoeg foto's liggen van vakanties dus het werd ook wel weer eens tijd voor een layout.
Ook doen we nu de 100. Je krijgt dan een lijst met 100 dingen die je kan gebruiken op je scrapobject.
Op de layout kon ik er dan ook al gelijk een paar combineren.

De sketch die ik gebruikte voor de layout.
En de layout die ik gemaakt heb, op het moment ben ik nog een pagina aan het  maken zodat ik ook gelijk een spread heb, maar deze is nog niet helemaal af.

De lijst van 100;
3 Knoopjes, 3 verschillende designpapiertjes, Verfspatten, Touw,  Letters, 3 foto's op een layout,
Doily, Gebruik een sketch van het forum, Inkt, Stans, Washi tape, Enamal dot (Zelfgemaakte),
Structuur pasta, Min. 5 rondjes (pailletten), Ponsrandje.

Gebruikte materialen; Kraft papier / Designpapier o.a Making Memories Brun Antique Dictionary, Bo Bunny, Graphic 45 Botanicabella Collection / Washi tape -Action- / Doily / Pailletten -Wibra- / Stencils; Cirkels -?-, Verfspatten Splatters -Tim Holtz-, Solace -TCW- / Structuur pasta -Liquitex- / Houten knoopjes -Xenos- / Pons; Rondje, Randpons Upper Crest -Fiskars- / Pen / Stansen; Letters -Girls are Weird -Sissix-, Chicken Noodle -Quikutz Scalloped cirkel, cirkel -Nestabilities-, MFD030-Nellie Snellen- / Distressinkt Walnut Stain / Stoffen knoop -Xenos-, Jute touw


2 opmerkingen:

Els zei

Een heel leuk lootje is dit en die middelste foto ziet er zo mooi uit.
Rond vind ik altijd moeilijk maar het is jou heel goed gelukt.
Groetjes, Els

Muuske zei

Mooi gemaakt zo met de ronde foto's.groetjes Margo.