zaterdag 20 oktober 2012

Beterschap Millies

Voor iemand van het forum deze beterschapskaart gemaakt. Hoe je deze Cascading kaart kunt maken zie je hier.
Eigenlijk was het de bedoeling dat aan de buitenkant alleen de stipjes papier was te zien, maar ik had bij 1 helft aan de verkeerde kant zitten inknippen.


Voor de tekst "Get well soon" achter de dokter en zuster had ik het papier nog even in de stans laten zitten en toen het papier vol gestempeld met de tekst.



Gebruikte materialen; Designpapier -?- / Bruin, groen cardstock / Stempelafdrukken Magnolia / Stempels; Get well soon, kikker, fruitmand, opkikker -Action-, Beterschap -Marianne Design C50853-, Prescription -?- / Stansen; Ovaal - Marianne Design Craftables CR1204-, Blaadjesboog -Marianne Design Craftebles CR1216-, Rondje voor de stempel beterschap  -Marianne Design Craftables CR1212-, Swirl Marianne Design Creatables LR0151-, Hoekje -Cheery Lynn Designs Lace Corner B162-, Label met tekst opkikker -Boekenvoordeel- /Perlen pen705, 401 / Ponsen; Bloemen -Nellie Snellen-.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke vorm heeft deze kaart! Hij is mooi. Groetjes Sylvia

Muuske zei

Heel leuk model had ik nog niet eerder gezien mooi afgewerkt.groetjes Margo.

Dora zei

Wat een enorm gaaf model super!!!

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Leuk zeg
Groetjes gwendolyne

marenmat zei

Oh wow, dit is een heel vernuftige kaart zeg. Ik moest echt even de foto's vergroten om te kijken hoe die nou werkte. Heel mooi!

Groetjes arlies

astrid zei

Een leuke idee. Denk dat ik het een keer na ga maken! gr astrid