woensdag 2 maart 2011

Weekendje Limburgs Peel

Vorig jaar ben ik samen met Astrid een weekendje weg geweest naar America, Limburgs Peel.
Het was een topweekend, als het mogelijk is willen we  ieder jaar samen weer een weekendje weg.
In de nieuwsbrief van Heesch zat toen hele leuke printvellen over de vakantie, deze heb ik gebruikt voor het minialbum. Het probleem van dit album is alleen dat ik er op tijd mee ben begonnen, netjes voorbereid had, zoals welke foto's moeten bij welke pagina enz. Alleen begon ik er pas aan te werken als ik naar een cropdag ging. Tja en dat is nu het probleem, scrappen op een cropdag gaat mij niet goed af. Kan me dan niet concentreren op mijn werk. Zit dan teveel te kletsen en naar andere te kijken. Heb dan ook net niet datgene bij wat ik toch wil gebruiken, enz. Dus ben dan ook niet helemaal tevreden over het albumpje.
Maar het is nu eindelijk af en dat is al heel wat.
Sorry dat de foto's wat wazig zijn.

 Vond van deze letterstickers de letter R niet echt op een R lijken, dus zelf wat groene glitters bij gedaan, zodat het meer op een R lijkt. Je hebt nu alleen kleurverschil
















7 opmerkingen:

Monique CreaTijd zei

Hartstikke leuk boekje geworden ! Zie ik je nu echt in de lucht hangen op een foto? En samen croppen vind ik ook altijd hartstikke moeilijk, dus niets vreemds hoor.

Floortje zei

Wat een ontzettend leuk boekje is het geworden. Zo te zien een erg gezellig uitje! Groetjes, Floortje

Nicky zei

ik vind het een schitterend boekje geworden!! ik kan het ook niet hoor, op een crop iets goeds uit mijn handen krijgen. om precies dezelfde redenen als jij!
en jij bent in america geweest.... ik ben jaloers!!! ;)

Dora zei

Ik ben ook helemaal niet goed in croppen dat werkt bij mij ook niet echt, meestal neem ik ook haast niets mee. toch moet ik zeggen dat ik het een leuk boekje vind, met leuke foto's en je hebt ook journaling erin zitten top!

Annelies zei

Super leuk boekje! Ik ben ook een drama als ik met anderen scrap. Dan komt er idd ook weinig uit m'n handen, terwijl het toch eigenlijk wel harstikke gezellig is!!

marenmat zei

Hahaha, ik vind m toch erg leuk geworden hoor, ook al heb je dan lekker zitten kletsen!! Heb je het boekje gebonden met de Bind It All? Erg leuk zo met die twee kleine stukjes ringen!

groetjes marlies

Anoniem zei

Ja dat was een fantastische vakantie hopelijk kunnen we het snel weer een keer doen met zijn 2e. Eerst maar met zijn alle naar Euro Disney en dan kijken of we nog wat over hebben hahaha. En anders volgend jaar maar een paar een dagen meer.
groetjes Astrid