woensdag 29 september 2010

Verjaardags bootje

Voor een jarige vriend van ons heb ik dit bootje gemaakt. De beschrijving en template kun je vinden op het blog van Sandra. Ga zoiezo eens een kijkje nemen op haar blog, want ze maakt hele mooie en leuke dingen.
Zelf had ik geen stempels van piraten, dus een magnolia stempel gedownload, verkleind en overgetrokken. Je krijgt het natuurlijk nooit zo mooi als een stempel, maar zo had ik toch wat piraatjes. Verder wat gegoogled voor de piratenvlag. Bij silhouette nog een bestandje gekocht van de schatkist. Hier uiteraard het geld voor de jarige job ingedaan. De boot is verder versierd met restjes papier en touw. De titel Happy boatday, en de reddings boei komen ook van het blog van Sandra. En de piraten sticker ooit eens in een winkel gekocht.
Het vouwen en in elkaar zetten van het bootje kan beter, maar dit lukte mij niet zo goed.




6 opmerkingen:

Dora zei

Zo gaaf...echt ik krijg meteen zin om deze ook te maken!

Jacintha zei

Ziet er echt leuk uit zeg! Ik zal eens een kijkje nemen op die blog. En jammer dat jullie op een andere dag gaan.. Binnenkort misschien weer eens afspreken? :)

marenmat zei

Wat superschattig weer! Wat maak je toch een leuke dingen zeg!

Unknown zei

Ohhh dit is echt te leuk!

Lenet zei

Wat een super leuk bootje!

Anoniem zei

leuk bootje joh.