vrijdag 28 mei 2010

Verjaardag

Gisteren ben ik weer een jaartje ouder geworden en toen ik thuis kwam uit het werk lag er een flinke stapel kaarten op tafel. De postbode had er maar elastieken omgedaan, zodat de hele stapel zo in de brievenbus kon. De kaarten die je hier zie heb ik gekregen van de meiden van het Dolls forum, die meedoen met de verjaardagslijst.
Ze staan nu allemaal op de dressoirkast, kan de verjaardagsvisite er morgen ook nog naar kijken.
Ze zijn dan ook stuk voor stuk zo mooi.


Bij het kaartje van Sylvia zaten ook nog eens deze stempelafdrukken, zo lief he, ik ben er ontzettend blij mee. Dank je wel.




5 opmerkingen:

Dora zei

Een pracht gezicht zo alle kaarten bij elkaar, en ook zo leuk om te ontvangen! Ook voor morgen nog een fijne dag gewenst!

marenmat zei

Hey nog Gefeliciteerd!!!
Dat zal mooi staan zo allemaal op de kast, al die prachtige kaartjes!
Geniet er maar van en gezellige dag morgen!

sandra zei

hoi

gefeliciteerd nog.
en wat ben je verwend met al die kaarten ,
fijne dag groetjes
sandra de kock

Jacintha zei

Hoi Alexandra.
Van mij nog een wat latere gefeliciteerd. Ik zal ook nog een kaartje voor jou maken :).
Echt hele leuke kaarten heb je gekregen. Daar kan je wel een tijdje van genieten zeg. En grappig zo alle kaartjes bij elkaar.

nora zei

Hoi Alexandra,nog proficiat met je verjaardag.En wat leuk dat je zoveel kaarten heb gekregen.Groetjes Nora