woensdag 26 mei 2010

Geboortekaart Rinske

Voor een collega die een tijdje geleden is bevallen van een dochter heb ik deze kaart gemaakt. Op het geboorte kaartje stond een hele dikke giraf (en nog wat andere dieren) en daar wilde ik wat mee doen. In mijn hoofd was het een geweldig idee, maar in praktijk vond ik hem toch wel wat tegenvallen. Ach ja, soms zit het in je hoofd beter dan hoe het eruit komt....
Er staan drie giraffen apart, deze staan voor mama, papa en de grote broer.

Gebruikte materialen: Kaart -Action-/Design ?, Marianne Design -Blue and Green-/Roze, groene cardstock -Color core-/Plaatjes giraf internet/Lint/Nestabilities; Scalloped cirkel, cirkel/Schuurmatje/Embossingfolder; Roses

4 opmerkingen:

Dora zei

Wat een enorm lieve kaart is dit!

marenmat zei

NOU IK VIND M TOCH HEEL ERG SCHATTIG GEWORDEN! (oeps caps lock stond aan, hahaha)

Anoniem zei

Ik vind hem ook erg leuk geworden!

Jacintha zei

Tegenvallen! Echt niet. Hij is echt leuk zeg, en vooral leuk zo met die giraffen. Ziet er echt lief uit!