zondag 28 juni 2009

Uit de oude doos

Een tijdje geleden zag ik bij Nicky op haar blog dat ze layouts liet zien die ze ooit eens gemaakt had. Dat vond ik wel een goed idee. Ik dacht toen als ik een keer niet zoveel tijd heb om te scrappen kan ik iets van vroeger laten zien. Dus bij deze.

Dit is mijn allereerste layout. Deze is gemaakt bij een workshop voor beginnende scrappers. Het was voor het eerst dat ik met echt scrappapier werkte. Hiervoor scrapte ik wel, maar dan met gewone fotoalbums en gewoon gekleurd papier en wat stickers en gekleurde pennen enz.

Nu ik terug kijk denk ik, jeetje wat een simpele layout, maar toen vond ik hem prachtig, vooral dat je die foto's opzij kan schuiven. Ik denk dat deze layout gemaakt is in het jaar 2001 of 2002, weet het niet meer zo goed. Het kan zelfs ook wel later zijn geweest.

6 opmerkingen:

Dora zei

Dat is een leuke lo, en dat met die foto's is zeker leuk! En ik wist toen nog niet eens wat scrappen is:)

groetjes Dora

Nicky zei

hee dat is lachen, zie ik daar ineens mijn naam staan! zo grappig om je eerste lo weer te zien he, ik durf m niet eens te showen hoor! die van jou is hartstikke leuk voor een eerste!

Floortje zei

Ik vind jouw eerste layout ook erg leuk! Het is met scrappen zowieso een beetje als met de mode nietwaar, je smaak verandert ook een beetje met de jaren....
Bedankt voor je reactie op mijn blog, ja die bloem heb ik zelf met swirlstempels bewerkt (keertje bij een make en take bij Dolls geleerd!) en het kunnen vergroten van m'n foto's door bezoekers van m'n blog krijg ik maar niet voor elkaar.... Heb jij nog een tip?
Groetjes, Floortje

Unknown zei

Dan scrap jij ook al behoorlijk lang. Zo met scrappapier daar ben ik begin 2004 mee begonnen. Het is inderdaad een heel andere stijl dan waarin je dat nu zou doen maar zoals Floor ook zegt je gaat ook mee met de "mode". Wie weet wat we over 4 jaar weer maken.
Het kaasdoosje heb ik 1,5 jaar geleden ook al eens gemaakt maar daar had ik de deksel nog wel van LOL

Joke zei

Best knap werk hoor, je eerste layout. Ik heb op het forum ooit een keer gevraagd om je eerst layoiut te showen. Weet niet of dit topic nog te vinden is.

Groetjes,
Joke.

Anoniem zei

Wat leuk om je eerste lo te laten zien :-)