Deze week waren we door mijn neefje en zijn vriend uitgenodigd voor een etentje. Als bedankje namen we een fles drank mee. Hier uiteraard ook een flessenhanger voor aangemaakt. Het was een verrassing wat we te eten zouden krijgen. Dus geen idee wat ik op de houder kon maken. Ik wilde graag met de nieuwe stansen van Carlijn Design spelen, dus werd het een barbecue thema. De achtergrond bewerkt met stencils en distress inkt. Zie nu pas dat ik eigenlijk het oogje op de vis ben vergeten, hihi.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten