woensdag 27 december 2023

Christmascrackers

Hopelijk heeft iedereen fijne kerstdagen gehad. Voor een aantal mensen had ik ook nog een Christmas cracker gemaakt. Met de Silhouette had ik verschillende Notenkrakers uitgeprint en gesneden. Heerlijk aan het spelen geweest met de waxzegel van de Notenkraker, nog een Gingerbreadman en een kerstklokje uitgestanst en zo had elke kant van het doosje wel iets. In het doosje wat kleine chocolaatjes gedaan. Het idee van het doosje komt hier vandaan.




 

2 opmerkingen:

Els zei

Geweldig!! wat een leuke doosjes heb je gemaakt en ze zien er allemaal erg leuk uit. Was nog wel veel werk denk ik maar erg leuk!! Leuk is de notenkraker. Misschien ga ik deze toch maar aanschaffen voor het komende jaar.
Groetjes, Els

Kitty zei

Superleuk deze Christmas crackers. Ik vind notenkrakers altijd zo leuk, er hangt er ook een bij ons in de boom!