vrijdag 20 oktober 2023

Kleurdagje

Pas geleden had ik samen met 2 andere dames een heerlijke kleurmiddagje gehouden. Eens in de zoveel tijd komen we bij elkaar en proberen we verschillende kleurmiddelen uit. De eerste keer gingen we met alcoholmarkers aan de slag en dit keer met potloden. De 1 had aquarelpotloden bij en ik had mijn Polychromos van Faber Castel bij. Wist eerst niet wat ik eigenlijk wilde gaan kleuren, dus nam ik het kleurboek van Emmanuelle Colin Wild 3 maar mee. Kreeg de kleurplaat natuurlijk niet die middag af en heb deze later thuis verder gekleurd.



2 opmerkingen:

Els zei

Wat heb je deze prachtig ingekleurd Alexandra. Lijkt wel een plaatje.
En met het inkleuren is ook de kwaliteit van het materiaal belangrijk. Ik doe het je niet na. Prachtig!!
Groetjes, Els

Kitty zei

O wauw, prachtig!