woensdag 31 mei 2023

Moederdag

Voor Moederdag had ik natuurlijk ook een kaartje voor mijn moeder gemaakt. Ze is gek op olifanten, dus deze op de kaart verwerkt. De techniek voor deze kaart zag ik bij My Favorite things. Moest hiervoor wel met een maskingtechniek werken, want ik wilde die bloemen ook zo hebben zodat de bijtjes er achterlangs konden komen. Nadat ik de stempel had gekleurd met de copics heb ik de stempel met de pixscan mat van de Silhouette uitgesneden, zelf lukt het me nooit om zo mooi langs de stempel heen te knippen. De achtergrond van de kaart bewerkt met een stencil en distress inkt. De teksten met witte embossingpoeder aangebracht.




 

1 opmerking:

Els zei

Hallo Alexandra, daar ben ik weer.
Wat een super leuke Kaart met de masking techniek. En het olifantje is zo cute.
Zo te lezen ben je heel handig met de silhouette.
Groetjes, Els