zaterdag 29 april 2023

Huwelijksjubileum

Wat een rare dag vandaag, straks eerst een begrafenis en dan vieren dat we vandaag 20 jaar getrouwd zijn. Een dag van uiterste.
Voor mijn lief natuurlijk een kaart gemaakt. Aan de slag geweest met de hotfoil (de ovaal, bloemen en de tekst) De bloemen ingekleurd met de Copics of Spectrum noir Illustrators, al een tijdje geleden dat ik ze gekleurd had. Verder nog wat stansjes gebruikt. Het geheel gemat op goud cardstock.
Op naar het volgende jubileum met mijn lief🥰    



 

2 opmerkingen:

Kitty zei

Dat is inderdaad wel een beetje een raar idee. Maar in ieder geval wel gefeliciteerd met jullie trouwdag, maak er toch maar een feestje van. XXX
PS: Mooi kaartje trouwens... :)

Els zei

Mooie kaart voor jullie trouwdag en van harte gefeliciteerd.
Zo zie maar maar weer hoe dicht vreugde en verdriet bij elkaar liggen.
jullie zijn op de verjaardag van mijn man getrouwd en ik ben een dag eerder jarig.
Fijne dag en groetjes, Els