woensdag 28 december 2022

Verjaardag Jeanne

Voor mijn schoonmoeder die afgelopen kerstavond jarig was heb ik deze kaart en sleutelhanger gemaakt. Ze is helemaal weg van uiltjes, dus daar wilde ik dan ook iets mee doen.


De beschrijving voor deze uil kun je hier vinden. Moest het filmpje wel een paar keer opnieuw bekijken, sommige macramé knoopjes zijn toch wel moeilijker dan ik dacht 😀


Voor de kaart heb ik gewerkt met verschillende stansjes. Voor de tekst weer de hotfoil plate tevoorschijn gehaald. En de uil is met distressink wat gekleurd.


3 opmerkingen:

Els zei

Wat ontzettend leuk heb je dit dat UILTJE voor je schoonmoeder gemaakt.
Macrameeën en uiltjes vind ik zelf ook heel leuk en sla het even op. Soms is het jammer dat er maar 24 uur in een dag zitten.
Ook je kaart vind ik heel mooi met de tekst er zo bij.
Groetjes, Els

Kitty zei

Wat leuk deze uiltjes!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat zijn ze leuk.
Groetjes Miranda