woensdag 9 november 2022

Kerstkaart Gnomes

Voor deze kerst kaart heb ik met heel veel stansjes gewerkt, o.a van Noor Design, Marianne Design, Crealies, Gummiapan, en Action. Vond het wel leuk om de ene gnome een bril te geven dus tussen mijn verzameling stansen naar een bril gezocht die de gnome paste. Heb eerst alles uit wit papier gestanst en toen kleur gegeven met distress inkt. Tijdens het bloggen afgelopen week zag ik de challenge bij Dutch Card lovers, daar was de opdracht maak een kaart met alleen maar stansjes. Dat is bij deze kaart wel gelukt dacht ik :) Dus ik dacht ik doe een keer mee met een challenge.
 

 

4 opmerkingen:

Els zei

Nou Alexandra dat is je zeker gelukt met allemaal
stansjes en wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt.
Superleuk die gnoom met de bril.
Groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

Dat zijn echt superveel stansjes Alexandra, wat een klus is dat geweest! Maar met prachtig resultaat. Ik vind hem echt heel erg leuk geworden, er is zoveel te zien dat je er naar blijft kijken. Dankjewel voor deze mooie bijdrage aan de Dutch Card Lovers challenge.

Ankie vd Polder zei

Wat een kunstwerkje. Groetjes Ankie

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een werk! Maar heel mooi geworden met alleen maar stansjes. Dankjewel voor het meedoen met ons bij DCL 🌺☕️