woensdag 18 mei 2022

Geboorte Set Jelle

Een tijdje terug is een collega bevallen van haar eerste kindje. Eerst hadden we nog een babyshower voor haar. Ik had met de Silhouette wat babyfiguren uit vinyl gesneden om de ruimte te versieren.

We hadden ook allemaal een kleinigheidje voor in de kraammand gedaan. Aan de verpakking een bijpassend kaartje gedaan.

Dit was het geboortekaartje wat ik voor haar had gemaakt. De ondergrond is gemaakt met alcohol inkt. Had dit ook eerst gebruikt voor het rompertje, maar het yupo papier kan niet goed tegen hitte😀 Voor het rompertje ben ik dan maar gaan werken met distress inkt op normaal papier en daar kon ik de tekst wel op aanbrengen met embossingpoeder. Het konijntje ingekleurd met de Spectrum Noir Illustrators.


Als kraamcadeau heb ik een mutsje met zijn naam erop geperst en daarbij een houten koffertje gepimpt. Hierbij zoveel mogelijk het geboortekaartje nagemaakt.


Natuurlijk werd er ook wat vanuit de kinderen geknutseld, zij hebben een mooie boef gekleurd en dit heb ik op een tasje verwerkt. Op een rompertje de tekst "Ik heb 9 maanden vastgezeten" en dit is zo met het tasje gegeven.



 

1 opmerking:

Els zei

Geweldig!! wat een super leuk kraamcadeautje en hier zal je collega heel blij mee zijn.
De alcohol inkt vind ik zelf altijd iets moeilijker te verwerken. Ook om er een tekst op te stempelen en met welke inkt erop. Jij hebt het prima opgelost met de distress inkt. Het is super mooi!
Groetjes, Els