maandag 27 december 2021

Kerstkaart Doe@ding November Deel 1

Hopelijk heeft iedereen fijne kerstdagen gehad. Ik heb de afgelopen week nog de kerstkaarten van Doe@ding gemaakt, voor de maand november heb ik er twee gemaakt. Dit keer was het een CAS (Clean and Simple) kaartje. Op de ene of andere manier heb ik daar toch moeite mee. Heb dan altijd het gevoel dat ik toch nog wat mis. Voor deze kaart eerst een achtergrond gemaakt met een stencil en daarna een print&cut plaatje van de Silhouette er op gedaan. Deze wel een beetje 3D van gemaakt. Nog wat spetters erbij en wat pailletjes, anders vond ik het toch wel wat kaal 😄


 

1 opmerking:

Els zei

Ja ik heb fijne kerstdagen gehad maar ook fijn dat dat het in een wekeinde is gevallen.
Dat gevoel dat je wat mist op de kaart snap ik wel, maat ik vind dit een pracht kaart. Heel mooi met deze zachte achtergrond.
Groetjes, Els