woensdag 2 juni 2021

Beterschap Beren

Op internet kwam ik een prachtige kaart tegen, deze wilde ik ook wel maken. Door de maakster van de kaart bedacht ik me dat ik ook een stempel had van een wc rol, deze zat op de Halloween stempelset van Lawn Fawn en die past in deze tijd heel goed bij de kaart :) De stempels zijn ingekleurd met de Spectrum noir illustrators, voor de beren had ik GB4, GB8, GB6 gebruikt en voor de rest een lichte grijs met de blender en voor de groentinten JG1, JG2, JG3. Verschillende slimline stansen gebruikt en een embossingfolder. Nog wat pailletjes erbij voor de afwerking.



2 opmerkingen:

Els zei

Een pracht kaart heb je gemaakt.
Leuk met al die grappige afdrukjes.
Groetjes, Els

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhh e ht te leuk je kaart en dat stempeltje pas er perfect bij.