vrijdag 2 april 2021

Cadeaubon verjaardag Ad

De jarige vroeg voor zijn verjaardag planten voor in de tuin, maar aangezien ik geen idee had wat voor planten hij nu wilde, hebben we een cadeaubon gegeven. Hier heb ik een kaartje voor gemaakt. Met de stans van Crealies kun je een inkeping maken waar het pasje tussen past. Van mams mocht ik de stans lenen waar alle plantjes mooi op konden staan. Met een stencil en inkt de muur gemaakt. De plantjes en potjes en vazen een kleurtje gegeven met de zig clean color brushes.



 

3 opmerkingen:

Els zei

Wat een leuke verjaardagskaart met deze leuke trap met planten.
Ik denk dat je er goed aan doet om een cadeau kaart geven en kan hij zelf iets leuks ervoor kopen.
Fijne paasdagen en groetjes, Els

Heidie zei

Wat een leuke manier om een cadeaubon te geven.

Liefs Heidie

Kitty zei

Superleuke 'verpakking' voor een cadeaubon. Ik vind de muur erg mooi gedaan. Ik heb ook een steentjesstans maar vond het nooit zo goed gelukt. Je hebt me op het goede spoor gezet, thnx :D