zondag 7 maart 2021

Geboortekaart Lucas

 Een neefje van mijn lief is voor de tweede keer vader geworden van een zoon. Voor hun heb ik dit geboortekaartje gemaakt. Natuurlijk ook een kaart gemaakt voor de opa en oma, die zal ik de volgende keer laten zien.

Verschillende stansen en stempels gebruikt. De baby is ingekleurd met alcohol markers. Voor de voetjes cirkel gouden glitter embossingpoeder gebruikt.

Met deze kaart wil ik ook meedoen met de maandelijkse challenge bij HobbyVision, een babykaart.




4 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.

Liefs Heidie

Annerieke zei

Wat leuk zeg, echt een feestelijke kaart. Gaaf met het schuifgedeelte.
Groetjes, Annerieke

Els zei

Een leuke lieve babykaart met dit mooie designpapier. Leuk modelletje weer.
Groetjes, Els

Kitty zei

Hartstikke mooi kaartje. Dacht dat ik hier al op gereageerd had maar dat is dan waarschijnlijk op FB geweest...