woensdag 15 april 2020

Verjaardag Lotte

Eigenlijk hadden we met Pasen een verjaardagsfeestje, maar ook deze wordt uitgesteld. Voor de zes jarige dame dit kaartje gemaakt. Nu nog met de Silhouette uitgesneden (zit met smart te wachten op de stans). Was een heel gepuzzel, want ik wilde het rondje op een andere plek, tot zover nog goed te doen, maar ik was vergeten om de "handvat" te veranderen, dus dat kwam niet goed overeen. Daarna wilde het draaimechanisme niet werken bij het in elkaar zetten. Na een hoop gevloek en nog wat aanpassingen is het redelijk gelukt. De stempels zijn weer ingekleurd met de Spectrum noir Illustrators. Verder nog wat stansen van ballonnen erbij gebruikt en een stencil van wolken.


3 opmerkingen:

Els zei

Wat een ontzettend mooi kaart voor het meisje dat jarig is. Lekker vrolijk zo. en dan kan ze de tekst ook nog op een leuke manier lezen. Toppie!

Annerieke zei

Hahaha, ik hoor gewoon hoe je bezig bent geweest. Super leuke kaart, zo lief zijn die beestjes. Gave techniek zo, ik denk dat ik er geeneens aan zou beginnen ;-).

Kitty zei

Op de een of andere manier zie ik het niet zo voor me hoor, dat jij loopt te vloeken... hahaha. Het is in ieder geval een leuk kaartje geworden.