vrijdag 20 april 2018

Art Specialy

Afgelopen weekend zijn we weer naar Art Specialy geweest. Met heel veel workshops meegedaan en heel veel geshopt :)
Hier alvast de eerste workshops.



Bij deze kaart ging je eerst stempelen met versamark en embossen met clear embossingpoeder. Daarna met twee kleuren distress oxyde kleur geven. Daarna deed je wat zilver kleur Liquitex ink op je craftsheet, klein beetje nat spuiten en dan je kaart erdoor heen halen. Als dit droog is ga je met een billendoekje even over je kaartje om de geƫmboste delen inktvrij te maken.Dan met een andere kleur distress oxyde nog wat stempels zetten. Op een ander kaartje stempel je met witte embossingpoeder, bewerk te ondergrond net als de grote kaart en plak dit dan op de grote kaart.

Bij deze workshop moesten we met de inktpad van Distress Oxide zo op het papier stempelen. Natuurlijk lukte het mij niet om de kleuren netjes te verdelen op het papier. Daarna moest je een stencil er op leggen en dan met een babydoekje er lichtjes overheen wrijven. Zo haal je dan wat van de inkt weg. Dan de bloem erop stempelen en met water en een kwastje weer zoveel mogelijk inkt weghalen en deze dan later weer inkleuren met een andere kleur.

Deze workshop was niet zo mijn ding. Daar moest je eerst je papier met ecoline spuiten en daarna met water, net zolang tot je tevreden was. Op een andere papiertje moest je eerst water spuiten en dan brusho erop strooien en weer nat spuiten. Alleen in de flesjes brusho kon je niet zien welke kleur er in zat. En ik koos natuurlijk een kleur die niet bij de rest pastte :) Dan erop stempelen, uitknippen en op je ondergrond plakken. Nog een tekststempel erbij en een doodle randje.

1 opmerking:

Kitty zei

Ik kan me voorstellen dat je niet met alles even tevreden bent, maar dat is ook een beetje de uitdaging van de workshops denk ik, je kunt zo het een en ander uitproberen zonder dat je het aanschaft. De kaart met de bloem vind ik iig fantastisch!