woensdag 2 oktober 2024

Verjaardag Jan-Eric

Voor een vriend die jarig was deze kaart gemaakt, uiteraard in het thema van de zee, want hij is dol op zeilen. Het blenden van de kleuren ging helaas niet helemaal zoals ik wilde, vond de middelste kleur  geblend met de onderste kleur eigenlijk toch te donker. Aan de binnenkant van de kaart die kleur dan ook maar weg gelaten. De stenen waar de vuurtoren op staat heb ik met twee kleuren distress inkt gedaan en toen dezelfde kleuren en ook nog met zwart op gespetterd




 

2 opmerkingen:

Kitty zei

Ik vind dat donkere ook mooi hoor, heeft een beetje pit. Mazzel trouwens dat de jarige van zeilen en niet van bijvoorbeeld ruimtevaart houdt, anders had er misschien "loop naar de maan" gestaan ;P (Flauw, ik weet het...)

Alexandra zei

Ik vind hem wel leuk :) :)