zondag 25 augustus 2024

Verjaardag ma

Afgelopen vrijdag was mijn mams jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt, ze is net als ik dol op ijsjes. De voorkant eerst gestempeld met een achtergrond stempel en versafine en bewerkt met glitterembossingpoeder en daarna met drie kleuren distressinkt eroverheen. Voor de binnenkant heb ik eerst met gele distressinkt een achtergrond gestempeld (net als de roze achtergrond) en daarna de randjes bewerkt en ook weer met dezelfde kleur inkt de ijsjes gestempeld. En aan de rand washitape geplakt. De ijsjes zijn ingekleurd met de copics. En dan vraag je je misschien af waarom zit er een grijs bolletje ijs tussen, maar we vinden dropijs wel heel erg lekker, die moest er dus ook bij😋 

De tutorial voor deze kaart komt hier vandaan, zij heeft heel veel leuke model kaarten.





1 opmerking:

Kitty zei

Ik zag 'm op FB voorbijkomen. Wat een leuke kaart-met-mechaniekje, ik hou daarvan!