zaterdag 10 februari 2024

Kraamkado Mara

Voor de kleine meid had ik ook een pakje met haar naam erop geperst, dit keer eens met flock gedaan, dat is zo heerlijk zacht. Het pakje mocht ik geven uit naam van alle kindjes uit onze groep. Ook de knuffel kreeg haar naam, helaas geen witte flock, dus dan maar met witte flex.
 
 
 

En ik heb heerlijk met de Epoxy zitten spelen. Voor het eerst een grote letter gemaakt en voor het eerst met een dekkende kleur door de epoxy. Had helaas door wat privé omstandigheden geen tijd om de epoxy aan de lucht te laten drogen dus de kleur kon ik niet van te voren mengen met de epoxy zodat het meer egaal is. Als oplossing de kleur zo aangebracht en geprobeerd te mengen, ach ja het is toch een zeethema😉 Na de eerste laag had ik haar naam (geprint op een mica sheet) en een dolfijn op de epoxy gelegd. Ook had ik een soort van spul wat op wolkjes zou moeten lijken bij deze laag gedaan. Heb het materiaal denk alleen iets de plat gedrukt. De volgende laag wat glitter aangebracht, toen weer een normale laag en toen ik denk 2 lagen met de dekkende kleur. Dit alles ook bij de kleine letter geprobeerd.
 





 
Al deze spullen gingen in een houten koffertje die ik bewerkt heb met verschillende stempels en kleur had gegeven met pan pastel. Helaas liep de stempel inkt op sommige plekken toch wat uit na het fixeren van het koffertje.







 

2 opmerkingen:

Kitty zei

Het is een prachtig cadeau geworden Alexandra!

Heidie zei

Wat een mooi cadeau heb je gemaakt. Die nijntje is ook zo mooi geworden

Liefs Heidie