zaterdag 8 juli 2023

Afscheid revalidatie centrum

Afgelopen donderdag mocht ik mijn schoonvader uit het revalidatie centrum ophalen, voor de fysiotherapeut, ergotherapeut en de psycholoog en natuurlijk voor al het verplegend personeel had ik een bedankje gemaakt. Het logo van Tante Louise getraceerd en samen met nog wat andere snijbestandjes uit rode vinyl gesneden. De pot gevuld met uiteraard dropjes. Het zit er nog wel niet helemaal op voor mijn schoonvader, hij mag nog elke week terug voor fysiotherapie, maar hij hoeft er gelukkig niet meer te verblijven. Met dank aan mijn mams voor de stans van de muizen en de treatbagholder. Verder heel veel verschillende stansjes gebruikt. Hopelijk waren ze er allemaal heel blij mee.






 

1 opmerking:

Els zei

Nou Alexandra ik denk dat ze wel allemaal heel blij zullen zijn met deze super leuke bedankjes.
Heel mooi de droppot en de mooie label en de chocolade creaties.
En wat fijn dat je schoonvader weer naar huis mocht.
Groetjes, Els