zondag 28 februari 2021

Mondmasker tasje sleutelhanger

Aangezien je tegenwoordig overal een mondkapje bij je moet hebben en die ik dan weleens wil vergeten omdat je zonder tas de deur uitgaat heb ik voor aan mijn sleutelhanger maar een zakje gemaakt. Dit is nog maar een proefexemplaar, ik heb nl geen naaimachine, dus daar moet ik nog een keer voor langs mijn mams gaan. Wilde gewoon weten of de maten een beetje klopte. Voor de gein nog wel een pijl die ik had liggen van flex opgeperst. Nu nog een keer de tijd en zin zien te vinden om een nieuwe nette te maken :)



 

3 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat slim van je, proefexemplaar geslaagd denk ik hè. Leuk gemaakt!
Groetjes, Annerieke

Heidie zei

Wat slim zeg. Mooi gemaakt.

Liefs Heidie

Els zei

Wat een goed idee Alexandra om dat zakje aan een sleutelbos te hangen.
misschien kan je ook iets ontwerpen voor de mobiel want die neem je ook overal mee naar toe.
Succes met naaien.
Groetjes, Els