woensdag 27 januari 2021

Verjaardag Hannie

Laatst was er een live bij Doe@ding en daar werd wel een hele leuke kaart gemaakt. Deze wilde ik ook wel maken en had toch een verjaardagskaartje nodig voor een jarige dame. De stans die werd gebruikt heb ik niet, maar lang leve de Silhouette. Daar kon ik de schuifsysteem wel zelf in maken. De achtergrond eerst met een tekststempel bewerkt met Versafine inkt. In het filmpje gebruikte ze een inkt die ik niet heb. Daarna bewerkt met distressinkt en nogmaals de tekststempel, maar dan in een kleinere versie gestempeld met distressinkt. Voor in het schuifsysteem een envelopje gedaan. Onder de grote koala beer een wobble geplakt zodat deze beweegt als je erop drukt (zie filmpje)





 

2 opmerkingen:

Els zei

Wat een super leuke kaart en mooie kleur ook.
De wobble is ook erg leuk onder de schattige beer.
Groetjes, Els

Annerieke zei

Ziet er erg ingewikkeld uit, maar de kaart is super leuk. Nu ben ik toch helemaal niet zo onhandig, maar schuifsystemen heb ik altijd moeite mee, ik begin er geeneens meer aan, hihi.
Groetjes, Annerieke